Πολιτική Αλλαγών/Επιστροφών

Το The Brand Store σας παρέχει το δικαίωμα να αλλάξετε ή να επιστρέψετε τα προϊόντα, που αγοράσατε από εμάς: 
Η απόφαση για το τι επιθυμείτε να συμβεί είναι καθαρά δική σας, αφού σας δίνουμε τις εξής επιλογές:
 
Α. ΔΩΡΕΑΝ αντικατάσταση προϊόντος με νέο προϊόν
Β. ΔΩΡΕΑΝ έκδοση πιστωτικού (για να αγοράσετε από εμάς οτιδήποτε θέλετε εντός 1 έτους)
Γ. ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ του πελάτη, επιστροφή χρημάτων
 
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γίνεται επικοινωνώντας μαζί μας στο 23820 82700.
 
 
 
1. ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΛΟΓΩΝ  
 
Α. ΔΩΡΕΑΝ αντικατάσταση προϊόντος με νέο προϊόν.
Χωρίς να χρειαστεί να κάνετε τίποτα, απλά μας ενημερώνετε ποιο προϊόν επιθυμείτε.
Εμείς σας το αποστέλλουμε εντελώς δωρεάν και μόλις σας το παραδώσει η courier απλά δίνετε πίσω στη courier αυτό που εκείνη την ώρα έχετε στη κατοχή σας.
Γίνεται δηλαδή μια "ανταλλαγή".
 
Β. ΔΩΡΕΑΝ έκδοση πιστωτικού (για να αγοράσετε από εμάς οτιδήποτε θέλετε εντός 1 έτους).
Χωρίς να χρειαστεί να κάνετε τίποτα, μας ενημερώνετε για την επιλογή σας να εκδοθεί πιστωτικό προς εσάς.
Εμείς ενημερώνουμε τη courier και τις επόμενες ώρες ή ημέρες (αναλόγως τη περιοχή) έρχεται στο χώρο σας και εντελώς δωρεάν παραλαμβάνει και μας επιστρέφει το προϊόν πίσω σε εμάς.
Στη συνέχεια εκδίδεται και σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά το πιστωτικό σημείωμα προκειμένου να πραγματοποιήσετε τις μελλοντικές αγορές σας.
 
Γ. ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ του πελάτη, επιστροφή χρημάτων.
Μας ενημερώνετε για την επιλογή σας πως επιθυμείτε επιστροφή του ποσού της παραγγελίας σας,
Μας αποστέλλεται το προϊόν της παραγγελίας με οποιαδήποτε courier επιθυμείτε εσείς, καθώς τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.
Μας ενημερώνετε για τον αριθμό αποστολής καθώς και για τη courier που επιλέξατε. Είτε ηλεκτρονικά (μέσω e-mail) είτε εγγράφως μέσα στη συσκευασία της επιστροφής αναγράφετε τα παρακάτω στοιχεία σας:
 
  • ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού
  • Όνομα τράπεζας
  • Όνομα δικαιούχου λογαριασμού.
 
Παραλαμβάνουμε το προϊόν και εντός 14 ημερών ολοκληρώνεται η επιστροφή του ποσού στα προαναφερθέντα στοιχειά σας.
 
 
 
2. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
 
Για να επωφεληθείτε της αλλαγής/επιστροφής προϊόντος, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις ακόλουθες προϋποθέσεις αλλαγής/επιστροφής.
Σε περίπτωση που κάποια από τις προϋποθέσεις δεν ισχύει δεν θα γίνει δεκτή η αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος.
 
Α. Το προϊόν ΔΕΝ έχει φορεθεί.
Β. Το προϊόν φέρει το ειδικό καρτελάκι της εταιρίας The Brand Store (THE BRAND STORE Ο.Ε.), καθώς επίσης και όλες οι ετικέτες του προϊόντος. Όλα
τα ταμπελάκια θα πρέπει να μην έχουν υποστεί την οποιαδήποτε φθορά.
Γ. Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και δεν έχει γίνει οποιαδήποτε τροποποίηση, όπως αλλαγή λουριού, αφαίρεση κομματιών μπρασελέ κτλ.
Δ. Στην συσκευασία επιστροφής έχετε συμπεριλάβει όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί συσκευασίας, το αποδεικτικό εγγύησης, το εγχειρίδιο λειτουργίας και βεβαίως την απόδειξη αγοράς. Όλα τα προαναφερθέντα, αποτελούν μέρος του προϊόντος.
Ε. Εφόσον το προϊόν έχει συνοδευτεί από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.
ΣΤ. Το προϊόν έχει αποσταλεί πίσω σε εμάς εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
 
 
 
3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
 
THE BRAND STORE Ο.Ε.
ΕΜΠΟΡΙΟ ΡΟΛΟΓΙΩΝ-ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ 1
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ, 58100
23820 82700
 
 
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
 
Παρακαλούμε πολύ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι όπως τη φροντίσαμε εμείς όταν σας αποστείλαμε την παραγγελία σας.
Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να προκληθεί φθορά κατά τη μεταφορά του, για την οποία αποκλειστικοί υπεύθυνοι είστε εσείς.
 
Το The Brand Store (THE BRAND STORE Ο.Ε.), ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση καταστροφής του προϊόντος ή απώλειας του κατά τη μεταφορά επιστροφής.
 
Εφόσον ολοκληρωθεί η επιστροφή προϊόντος και επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων σας, αυτό θα συμβεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.
 
Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το The Brand Store (THE BRAND STORE Ο.Ε.), ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν φθορές ή/και βλάβες των προϊόντων μετά τη χρήση τους και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση τους. Για αντικατάσταση και επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι η εκάστοτε αντιπροσωπία.
 
Πληροφορίες επικοινωνίας με τις αντιπροσωπίες μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Αντιπροσωπείες και Επισκευές.
Για να σας διευκολύνουμε, αναλαμβάνουμε την παραλαβή και μεταφορά των υπό επισκευή προϊόντων, προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπία.
Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα αποστολών, επιβαρύνουν εσάς.