Συχνές Ερωτήσεις
Εγγραφή μέλους
Ερώτηση 1. Για ποιο λόγο να εγγραφώ μέλος στο The Brands Store; Απάντηση Κάνοντας εγγραφή στην ιστοσελίδα του The Brands Store μπορείτε να πραγματοποιήσετε γρηγορότερα παραγγελίες, χωρίς να χρειάζεται να δηλώνετε κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, ενώ αποκτάτε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών σας, μπορείτε να δημιουργήσετε λίστα επιθυμητών προϊόντων (wishlist) και να προσθέτετε όσες διευθύνσεις παράδοσης παραγγελιών θέλετε, χωρίς περιορισμούς.
Ερώτηση 2. Πώς εγγράφομαι μέλος στο The Brands Store; Απάντηση Για να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα του The Brands Store και να γίνετε μέλος, απλά κάνετε κλικ στο “Γίνε μέλος“, που βρίσκεται στην επάνω δεξιά πλευρά της ιστοσελίδας. Στη συνέχεια θα εμφανιστεί η φ΄ρομα εγγραφής νέου μέλους, την οποία πρέπει να συμπληρώσετε, για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας.
Ερώτηση 3. Έκανα εγγραφή μέλους, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τον κωδικό πρόσβασης (password). Τι πρέπει να κάνω; Απάντηση Πρώτα από όλα δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Η διαδικασία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης (password), είναι πάρα πολύ απλή. Στην φόρμα εισόδου, κάτω από το πεδίο συμπλήρωσης του κωδικού πρόσβασης (password), υπάρχει ένας σύνδεσμος (link) “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Κάνοντας κλικ, θα μεταφερθείτε στην σελίδα “Ανάκτησης κωδικού πρόσβασης” όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε το email που καταχωρήσατε κατά την εγγραφή σας, στο οποίο θα παραλάβετε email με τις οδηγίες δημιουργίας νέου κωδικού πρόσβασης (password).
Παραγγελίες
Ερώτηση 1. Πως μπορώ να παραγγείλω προϊόντα από το The Brands Store; Απάντηση Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω της ιστοσελίδας οποιαδήποτε ημέρα και ώρα επιθυμείτε ή τηλεφωνικά στα 2382082038 και 2382081222, καθημερινά από 9 το πρωί (9:00), έως 9 το βράδυ (21:00) και Σάββατο, από τις 9 το πρωί (9:00) έως 2 το μεσημέρι (14:00).
Η διαδικασία αγοράς από την ιστοσελίδα είναι πολύ απλή.
Βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και απλά κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη στο καλάθι”, που θα βρείτε δίπλα σε κάθε προϊόν. Κατόπιν, επισκεφθείτε το καλάθι αγορών σας και ακολουθήστε τα βήματα ολοκλήρωσης παραγγελίας ως μέλος ή ως επισκέπτης.
Ως μέλος:
- Θα χρειαστεί να συνδεθείτε, εφόσον δεν το έχετε κάνει νωρίτερα
- Θα επιβεβαιώσετε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει ή θα πραγματοποιήσετε αλλαγές σε αυτά
- Θα επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και θα επιβεβαιώσετε ή αλλάξετε τα σχετικά στοιχεία
- Θα δώσετε επιβεβαίωση παραγγελίας, εφόσον ελέγξετε ότι όλα όσα συμπληρώσατε στα προηγούμενα βήματα είναι τα επιθυμητά.
Ως επισκέπτης:
- Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία παράδοσης παραγγελίας και επικοινωνίας για την ολοκλήρωση της
- Θα επιλέξετε τρόπο πληρωμής και θα συμπληρώσετε τα ανάλογα στοιχεία που θα σας ζητηθούν
- Θα δώσετε επιβεβαίωση παραγγελίας, εφόσον ελέγξετε ότι όλα όσα συμπληρώσατε στα προηγούμενα βήματα είναι τα επιθυμητά.
Ερώτηση 2. Μπορώ να έχω ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας μου; Απάντηση Εννοείται πως σας ενημερώνουμε τόσο για την καταχώρηση, όσο και για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
Συγκεκριμένα σας ενημερώνουμε για:
- την πραγματοποίηση παραγγελίας και την επιτυχή καταχώρηση της,
- την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων,
- την παράδοση της παραγγελίας σας, στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών και τον ακριβή χρόνο παράδοση της.
Εφόσον έχετε κάνει εγγραφή ως μέλος, μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω του λογαριασμού σας στο The Brands Store. Όλες τις παραπάνω ενημερώσεις, θα τις παραλαμβάνεται και μέσω SMS, εφόσον έχετε εγγραφεί και μας έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας τηλεφώνου.
Ερώτηση 3. Μπορώ να αλλάξω προϊόντα της παραγγελίας μου; Απάντηση Μπορείτε να πραγματοποιήσετε έως 3 αλλαγές, αφαιρέσεις ή προσθήκες προϊόντων ανά παραγγελία, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί στην εταιρία ταχυμεταφορών.
Για οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να μας ενημερώσετε είτε αποστέλλοντας σχετικό email στο sales@thebrandstore.gr, είτε καλώντας μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας 2382082038 και 2382081222.
Στις περιπτώσεις αλλαγής ή προσθήκης προϊόντος σε παραγγελία, ο χρόνος αποστολής της αλλάζει, αφού η διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελιών, ξεκινά από την αρχή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους χρόνους παράδοσης, πατήστε εδώ.
Πληρωμή
Ερώτηση 1. Πως μπορώ να πληρώσω στο The Brands Store; Απάντηση Στο The Brands Store έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε με έναν από τους τέσσερις τρόπους που ακολουθούν:
α) Με αντικαταβολή, πληρώνοντας δηλαδή με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας,
β) Με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του The Brands Store:
- EFGEurobank-Ergasias:
IBAN: GR2302602190000210201067518
Λογαριασμός: 0026.0219.21.0201067518
γ) Με πιστωτική κάρτα και δυνατότητες εξόφλησης σε έως και 18 δόσεις,
δ) Μέσω της υπηρεσίας PayPal
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, πατήστε εδώ.
Ερώτηση 2. Είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για αγορά στο The Brands Store; Απάντηση Δίνοντας τεράστια σημασία στην ασφάλεια συναλλαγών και δεδομένων σας, χρησιμοποιούμε την ασφαλέστερη μέθοδο πληρωμών, μέσω κρυπτογράφησης όλων των στοιχείων της κάρτας, με την μέθοδο 128/256bits της εταιρίας GeoTrust. Η κάθε πληρωμή πραγματοποιείτε σε συνεργασία με τους συνεργαζόμενους τραπεζικούς οργανισμούς, που με τη σειρά τους εφαρμόζουν τους πλέον ασφαλείς τρόπους πληρωμών.
Αποστολές παραγγελιών
Ερώτηση 1. Που θα παραλάβω την παραγγελία μου από το The Brands Store; Απάντηση Οπουδήποτε μας υποδείξετε εσείς, μέσω των συνεργαζόμενων εταιριών ταχυμεταφορών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής, πατήστε εδώ.
Ερώτηση 2. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου από το The Brands Store; Απάντηση Σε κάθε προϊόν αναγράφεται ο κωδικός διαθεσιμότητας.
Ειδικότερα:
- Διαθέσιμα:
1 εργάσιμη ημέρα για την αποστολή τους και
1-2 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση τους (ανάλογα με την τοποθεσία παράδοσης, ενώ σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 ώρες),
- Δεν είναι διαθέσιμα:
3-4 εργάσιμες ημέρες για την αποστολή τους και
4-6 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση τους (ανάλογα με την τοποθεσία παράδοσης, ενώ σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 ώρες),
- Κατόπιν παραγγελίας:
έως και 14-15 εργάσιμες ημέρες για την αποστολή τους και
15-17 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση τους (ανάλογα με την τοποθεσία παράδοσης, ενώ σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 ώρες).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής, πατήστε εδώ.
Ερώτηση 3. Ποια είναι η χρέωση μεταφορικών; Απάντηση Για όλες τις πόλεις της Ελλάδας, ΔΕΝ υπάρχει χρέωση.
Ενδέχεται να προκύψει κάποια χρέωση για παραδόσεις σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές. Δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων, επειδή δεν είναι δικό μας θέμα αλλά των εταιριών ταχυμεταφορών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρέωση μεταφορικών, πατήστε εδώ.
Ερώτηση 4. Θα πρέπει να είμαι παρόν κατά την παράδοση της παραγγελίας μου ή μπορεί να την παραλάβει άλλος; Απάντηση Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να ορίσετε το πρόσωπο που θα την παραλάβει, σημειώνοντας το όνομα του ως παραλήπτη στο πλαίσιο “Σχόλια”.
Η μοναδική περίπτωση στην οποία απαιτείτε η παρουσία σας, είναι εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, που θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητα σας και να υπογράψετε τη χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας.
Σε περίπτωση που η κάρτα έχει εκδοθεί στο όνομα τρίτου, ισχύουν τα παραπάνω για τον ιδιοκτήτη της πιστωτικής κάρτας.
Επιστροφές παραγγελιών
Ερώτηση 1. Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το The Brands Store; Απάντηση Βεβαίως και μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν έχετε αγοράσει από εμάς, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον η συσκευασία και όλα τα ταμπελάκια του προϊόντος είναι άθικτα, ενώ το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει φορεθεί ή τροποποιηθεί κατά οποιονδήποτε τρόπο.
Στην περίπτωση που ισχύουν τα παραπάνω, η μοναδική χρέωση που αναλαμβάνετε εσείς, είναι αυτή της αποστολής.
Σε κάθε περίπτωση, πριν την επιστροφή προϊόντος, παρακαλούμε να συμβουλευτείτε την Πολιτική Επιστροφών του The Brands Store.
Ερώτηση 2. Για την επιστροφή προϊόντων στο The Brands Store, πληρώνω; Απάντηση Εφόσον η επιστροφή γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής και τηρούνται όλες οι Προϋποθέσεις Επιστροφής, η μόνη χρέωση που επιβαρύνεστε είναι αυτή της αποστολής των προϊόντων, με μία εκ των τριών συνεργαζόμενων εταιριών ταχυμεταφορών που ακολουθούν:
α) ACS
β) Γενική Ταχυδρομική
γ) Πόρτα Πόρτα
Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, πατήστε εδώ.
Ερώτηση 3. Υπάρχει εγγύηση στα προϊόντα που παραλαμβάνω από το The Brands Store; Απάντηση Όλα τα προϊόντα που παραλαμβάνεται συνοδεύονται με την εγγύηση από την επίσημη ελληνική αντιπροσωπία/κατασκευάστρια εταιρία. Το διάστημα ισχύς της εγγύησης, ποικίλει από εταιρία σε εταιρία.
Η εγγύηση ισχύει με την επίδειξη του έντυπου εγγύησης προϊόντος, που εσωκλείεται στην συσκευασία, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται από την εγγύηση.
Για service και επιδιόρθωση βλαβών, μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τους αντιπροσώπους (Αντιπροσωπίες και Service), είτε να μας αποστείλετε το προϊόν και να αναλάβουμε εμείς τις αποστολές προς και από τους αντιπροσώπους/κατασκευαστές. Σε αυτή την περίπτωση, πριν αποστείλετε το προϊόν παρακαλούμε να τηλεφωνήσετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του The Brands Store στα 2382082038, 2382081222. Εφόσον επιλέξετε να αναλάβουμε εμείς την επικοινωνία σας μεταξύ των αντιπροσώπων, το κόστος αποστολών το αναλαμβάνετε εσείς.